Nime valimise protsess oli pikk, sest nii palju kui oli otsustajaid, oli ka arvamusi. Tõsisemaid võimalikke nimevariante, mille ümber arutelu käis, oli umbes 20. Uueks nimeks saab arutelu tulemusel Nordica.

Seejuures oli lõpuks just Nordica see, mis ei tekitanud mitte kelleski vastuseisu ning mis kõigile koheselt meeldis ja sobis.

Eesti on ennast alati pigem Põhjamaade hulka liigitanud. Meie riigijuhtide kindel soov on olnud seda ka rahvusliku lennufirma nime juures rõhutada. Lisaks on lühem ja tabavam Nordica loogiliseks jätkuks ettevõtte senisele pikale ärinimele Nordic Aviation Group, mis on jõudnud nelja kuuga avalikkuses juba omajagu kinnistuda. Ühtlasi oli oluline uue nime piisav neutraalsus ja sobivus ettevõtte tuleviku ärivõimalusi silmas pidades. Hindasime seejuures ka kooskõla ja sobivust meie partneri Adria Airways nimega, et inimestel oleks seda vajadusel lihtne koos öelda – näiteks Adria Nordica.

Palju sai kaalutud eestikeelseid nimevalikuid, kuid peale jäi nende inimeste arvamus, kes leidsid, et lennufirma nimi peab olema võimalikult rahvusvahelise kõlaga ning võõrail mail lihtsalt hääldatav. Lisaks pakuti rohkelt nimevariante, mis sisaldasid ühel või teisel kujul sõna „Estonia“, aga meie strateegiline eesmärk on igati eristuda Estonian Airi nimekujust.
Milline saab olema aga Nordica nime taga olev brändiidentiteet täpsemalt, räägime avalikult märtsi lõpus, mil stardipaugu saab meie suvehooaeg. Siis muutuvad ka kogu grupi ja grupi ettevõtete nimed. Hetkel tegeleb firma aktiivselt uue brändikontseptsiooni ja selle visuaalse poole loomisega. Seni jätkatakse veel Nordic Aviationina.