Lufthansa omanduses olev lennufirma opereerib vaid kümmet lennukit. Need kõik kannavad austavalt mõne ooperi nime, sest firma peakorter asub Verona provintsis. Uusimas AirHelp pingereas kogus Air Dolomiti kokkuvõttes 9,4 punkti täpsuse, 8 punkti teenuste kvaliteedi ja 8.1 punkti reisijate esitatud kaebuste menetlemise eest.

Esimese viie sekka mahtusid veel sellised lennufirmad nagu Austrian Airlines, Singapore Airlines ning hollandlaste rahvuslik KLM. Kõik nad kogusid 10st võimalikust punktist vähemalt 8. Parimad briti lennufirmad olid British Airways (14.), Flybe (21.) ja Easyjet (62.).

AirHelp tegevjuht Henrik Zillmer kommenteeris: „Reisijad näevad, et paljude suurte lennufirmade klienditeenindus on väga tagasihoidlikuks muutunud ja nii valivad nad nende asemel firmasid, kes pakuvad punktist A punkti B sõitmiseks midagi enamat kui lihtsalt istekohta. Qatar Airways, kes mõistab, et klient peab esikohal olema, on lati väga kõrgele tõstnud ning teinud sellest kõigile ülejäänud lennufirmadele näidise, kuidas kliendi kogemust esmatähtsaks seada.“

Kõiki pingereas nimetatud 78 firmat hinnati kolmes kategoorias: kvaliteet ja teenused, täpsus ning reisijate kaebuste menetlemine.

Täpsuses hinnati parimateks Air Austral in Réunion ja Air Arabia Maroc, kolmandaks platseerus Air Dolomoti.

Klienditeeninduse eest teenisid kõige rohkem punkte Cathay Pacific Airways, Qatar Airways ja Singapore Airlines.

Kui aga midagi juhtub ning reisijatel on õigus kas hilinemise või pagasi kaotamisese eest kompensatsiooni nõuda, menetlevad kaebusi kõige tõhusamalt ning kiiremini Air Baltic, City Jet, and Austrian Airlines.

Allikas: lonelyplanet.com