Paindliku lennuki-istme mõtles välja James SH Lee Paperclip Designist. Tema väljamõeldud on ka käetoed, mis on sellise kujuga, et kõrvuti istuvad reisijad ei pea nende pärast võitlema - käetuge jätkub korraga mõlemale.

Butterfly on aga kontseptsioon, mis aitab lennufirmadel ilma salongis põhjalikke ümberehitusi tegemata muuta istmeid premium-turistiklassist kõige kallimaks esimese klassi salongiks. Äri- ja esimese klassi koha saab kokku panna kahest turistiklassi istmest.
Butterfly istmed premium-turistiklassi asendis.
Lennufirmadele meeldis selle kontseptsiooni juures kõige enam see, et lennukeid saab niimoodi istmeid ümber sättides kiiresti ühelt liinilt teisele viia, kus on erinev vajadus turisti- ja äriklassi istmete järele. Seega ei pea liini vahetades lennukit käigust maha võtma, et salongis ümberehitusi teha, vaid juba mõne tunniga on salong uue sihtkoha jaoks kohandatud.
Butterfly iste esimese klassi magamisasendis.

Istmete metamorfoos saab teoks tänu ühe neljase istmerea nihkes paigutusele: keskmised istmed on natuke eespool, äärmised tagapool. Premium-turistiklassi istmerea muutmisel äriklassiks tuleb vaid keskmised kaks istet pöörata teistpidi, nii et neist moodustub tasapind äriklassi reisijale. Privaatne kabiin sisaldab siis ühest istmest tehtud tööpinda ja teises istmes istub seda kabiini kasutav äriklassi reisija.

Esimese klassi reisija jaoks saab aga mõlemad istmed pöörata tasapinnaks, mis moodustab täispikkuses laia voodi. Magada tuleb sellel diagonaalselt, nii on pikkust rohkem.

Praegu pole veel teada, kas mõni lennufirma seda uut kontseptsiooni ka kasutama hakkab, kuid IATA (Rahvisvahelise Õhutranspordi Assotsiatsiooni) auhind näitab, et selline lahendus meeldis paljudele.