LÕBUSAD TESTID! Tartlased alustasid oma linna tutvustamiseks Lätis suure virtuaalkampaaniaga


Jõuluilm Tartus
Sõitsid saanid, sõitsid reed, lumi matab vihmaveedFoto: Argo Ingver

Täna, 26. novembril alustab Tartu kolmenädalast turunduskampaaniat Lätis, et tutvustada lõunanaabritele Tartu linna ja maakonna mitmekülgseid puhkuse veetmise võimalusi läbi uuenenud visittartu.com lehe ja meelihaarava sotsiaalmeediakampaania.

Tartu linna ja maakonna turismiveeb avalikustati uuenenuna 2018. aasta juulikuus eesti, inglise, vene ja soome keeltes ning alates tänasest on avalik ja kasutatav ka lätikeelne versioon. Lähikuudel on valmimas ka lehe saksakeelne versioon, teatas Tartu linnavalitsus.

Uus veeb on kaasaaegse disaini, kasutajasõbraliku otsingusüsteemi ja navigatsiooniga ning on kasutatav mobiilsete seadmetega. Põhiline info tuleb veebilehele Puhka Eestis portaalist, Tartu Kultuuriaknast, Tripadvisorist ning manuaalse sisestamise kaudu. Kasutajasõbralikud filtrid aitavad kergesti leida infot majutuse, toitlustuse, sündmuste ja kõikide atraktsioonide ning tegevuste kohta.

Lisaks turismiveebile tutvustavad lõunanaabritele kolmenädalase kampaania raames põnevaid ja mitmekülgseid võimalusi kaasahaarav virtuaalne test ning videod ja postitused, kus vaatajate meeli köidavad Lätis tuntud rännumees Māris Olte ning teleprodutsent ja kirjanik Marta Selecka, kes proovivad Tartumaa maitseid, kuulavad eesti muusikat ning lahendavad Tartuga seotud mõistatusi.

Seotud lood:

Testi lahendajad osalevad ühtlasi auhinnaloosis, kus võitjal avaneb võimalus kampaania koostööpartnerite hulgast – hotell London, hotell Sophia, hotell Dorpat ja Hektor Design hostel – valida endale meelepärane majutusasutuse perepakett ning tulla Tartusse puhkust nautima.

Vaata ja tee lõbusaid teste siit!

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare