CareerCast.com nimetas reisiagendi töö üheks kõige mõttetumaks koos veel kaheksa teise ametiga, mis põhjustas paljude lugejate vihaseid kommentaare, kuna nad ei olnud selle arvamusega nõus.

Arvamust põhjendati töövahendusportaali poolt tehnoloogia arenguga: "tehnoloogia on põhiline mõjutaja, mis muudab need tööd mõttetuks," lisades, et Internet on reisiplaneerimise teinud tee-ise lahenduseks. Igaüks saab ise majutust broneerida, transpordi sõiduplaane uurida ja restoranide-meelelahutusasutuste soovitusi lugeda. Teekonna saab samuti planeerida online´is. Enamus reisiagendi teenustest on veebis kättesaadavad ja tasuta.

Siiski nenditi, et kui "traditsioonilise reisiagendi tööd pole enam eriti vaja, on spetsialiseerunud reisiagendid endiselt vajalikud, sest nad peavad suutma vastata erisoovidele, eriti just jõukatelt klientidelt. See sektor ongi teinud reisiagentide töö taas tasuvamaks."

Siiski olid paljud reisiagendina töötavad kommentaatorid arvamuse peale pahased ja postitasid vihaseid kommentaare.


"Öelge mu klientidele, et minu amet on mõttetu," ütles üks neist, "kui kliendid olid orkaan Sandy ajal Atlantas tormilõksus, leidsin mina neile hotellitoa, sel ajal kui teised iseseisvalt reisijad magasid lennujaama põrandal. Mina olin see, kes leidis neile kiirelt asenduslennu Itaaliasse, samal ajal kui teised tunglesid lennujaamasabas ja ootasid, kui midagi nende jaoks vabaneb. Öelge seda abielupaarile, kelle pagas oli lennujaamas kadunud teel kümnepäevasele laevakruiisile - mina aitasin neil kindlustusfirmaga suhelda ja enne kui nad sellest midagi teadsid, olid neile organiseeritud asendusriided ja nende reis jätkus."

Veel üks reisiagent kommenteeris nii: "töötan suure reisibüroo heaks ja meid on üle saja reisiagendi. Väga paljud kliendid on helistanud ja öelnud mulle, kui raske on neil online-teenuseid kasutades broneerida. Või räägitakse, kui kehv on online-teenuste kasutajatugi. Kust te võtate selle info, et reisiagentide töö on mõttetu?"

Reisiassotsiatsiooni ABTA esindaja põhjendab, et reisiagendid oskavad tavaliselt hästi nii online- kui näost näkku teeninduses kliente abistada ja on spetsialiseerunud kindlale alale, näiteks mesinädalate organiseerimisele või luksusreiside kokkupanekule. Seal vajatakse sügavamaid teadmisi reisiplaneerimisest ja erilahendusi.

ABTA esindaja lisab: "Kuigi Internet avab reisijaile tohutult uusi valikuvõimalusi, siis paljude klientide jaoks on tekkinud valikuid liiga palju ja nad vajavad reisiagendi abi tohutus infohulgas orienteerumiseks."

Teised "kasutud" ametid nimekirjas olid laduja, andmesisestaja, kingaparandaja ja telefonioperaator. Varem sel aastal oli CareerCast avaldanud ka nimekirja kõige parematest ning kõige halvematest ametitest, arvestades pakutavat palka, stressirohkust, füüsilisi nõudmisi ja tulevikuperspektiivi.

Kõige parem töö oli kindlustusstatistikul ja kõige halvem töö ajalehereporteril.

(Lennu)reisisaatja oli 191. kohal, mis jäi kõige halvemaks töökohaks turismi valdkonnas, lennundusinseneri amet oli 100. kohal, piloodi amet 129., taksojuht 146., lennumehaanik 149., bussijuht 157., hotellimänedžer 159., lennujuht 170. ja ettekandja 185. kohal.