Edetabeli esikümnest pani kokku TheDesinAiri professionaalne žürii, hinnates mugavust, teenindust, innovatsiooni ja esteetikat. Žüriiliikmed proovisid äriklassi ise ära ja hindamissüsteem on sõltumatu sponsorite ja reklaamijate rahast.

Hinnati saja palli (protsendi) süsteemis. Kui esikoht sai ülekaaukalt maksimaalsed 100 punkti, siis kümnenda koha järel käis üsna tihe rebimine: paljud lennufirmad olid 60-70 protsendi väärilised, kuid jäid selle tulemusega ikkagi esikümnest välja. Kümme parimat äriklassi aga on sellised.

1. Singapore Airlines - 100 protsenti

Eelmisel aastal teisel kohal olnud lennufirma teenis seekordsel hindamisel üliharuldased 100 punkti ehk maksimumi. Nende uus äriklassi iste sai veelgi paremaks ja on oma mugavuselt pigem esimesest klassist kui äriklassist. Pardal pakutav menüü on žürii hinnangul endiselt tippklassist. Ja meeskonna pakutav teenindus samuti. Kui üldse mingeid vigu leida, siis on see Singapore Airlinesi äriklassi kõrge piletihind, kuid seda hindamisel arvesse ei võetud.
www.singaporeair.com

2. Cathay Pacific - 96 protsenti

Esimeselt kohalt sel aastal teiseks langenud Cathay Pacific sai uued äriklassi istmed eelmisel aastal. Lihtsus, luksus ja vaikne keskkond on žürii hinnangul selle lennufirma äriklassi kõige suuremad eelised.
www.cathaypacific.com

3. Korean Air - 93 protsenti

Uustulnukana edetabelisse jõudnud lennufirma pakub õhulisi ruumikaid istekohti, head teenindust ja head pardamenüüd. Samuti märgitakse ära mugav täielikult horisontaalasendisse seatav lamamisiste. Korean Air pakub ka ühena vähestest pardal "päris" tax-free poodi.
www.koreanair.com

4.-5. Qatar Airways - 90 protsenti

Ka eelmisel aastal neljandal kohal olnud Qatar Airways tammub paigal, kuid üsna kõrgel kohal. Neil on endiselt auhindu võitnud tippklassi köök ning ülimugavad lamamisistmed, mis saavad peagi uuenduse.
www.qatarairways.com

4.-5. Emirates - 90 protsenti

Emiratesil on erineva taseme äriklassid, kuid nende Airbus A380 oma on eriti luksuslik. "Kalaluuna" paigutatud äriklassi istmed tagavad üksi reisijatele parima privaatsuse ja keskel saavad paarina reisijad kahekesi koos olla. Ülemisel tekil asub ka ruumikas baar. Maapealne teenindus on ka mugavustest tulvil, eriti Dubais, kus asub Emiratesi äriklassi ootesalong. Mõned punktid maksimumist kaotas Emirates ebaühtlase taseme tõttu mõnedes vanemate lennukite äriklassi teenustes.
www.emirates.com

6. Virgin Atlantic - 86 protsenti

Esikolmikust välja langenud Virgin Atlantic (kolmandalt kohalt kuuendale) on endiselt üks hinnatumaid lennubrände maailmas. Virgin tutvustas esimesena uut piletiklassi Premium Economy ning on olnud innovaator oma tegutsemisaja algusest alates. Kuid viimaste aastate jooksul pole see lennufirma millegi läbimurdvaga hakkama saanud, sellepärast ka väike kukkumine edetabelis, lisab žürii. Siiski on nende äriklassis piisavalt privaatsust, ideaalilähedane lamamisiste madratsiga, WiFi Airbus A330 pardal ning paljud muud mugavused, mis on pigem esimese kui äriklassi mugavused.
www.virginatlantic.com

7. Virgin America - 85 protsenti

Virgin America rahvusvaheline äriklass lennul Mehhikosse kuulub esikümnesse, samas kui USA-sisesed lennud pigem mitte. Virgini lennukompaniil pole täielikult allalastavaid lamamistoole, kuid lennud on ka piisavalt lühikesed, et neid ei pruugi alati vaja ollagi. Samuti on tippklassist maapealne teenindus Los Angelese ja San Francisco ooteruumides. Teenindus on viisakas, toit samuti ning valgest nahast istmed ülimugavad.
www.virginamerica.com

8. Etihad Airways - 83 protsenti

Žüriile meeldis istmete vaheldumisi asetus, puhas ja moodne sisekujundus ning hea söök ja massaaživõimalus istmetel. Paraku pole Etihadi äriklass mitmetel viimastel aastatel võitnud ühtki märkimisväärset auhinda, lisab žürii, kuid nende senine kvaliteet väärib siiski esikümnes olemist.
www.etihad.com

9. Virgin Australia - 80 protsenti

Kuigi Virgin Australia on uus esikümnes, on nende äriklassi tase kõrge juba esimeste Boeing 777-te kasutuselevõtust alates. Nad pakuvad äriklassis baari, viies rida on aga eriti privaatne. Lisaks äärmiselt sõbralik lennumeeskond ja tasemel ooteruumid Melbourne´is.
www.virginaustralia.com

10. British Airways - 79 protsenti

British Airwaysi uutes Boeing 787 ja Airbus A380 lennukites on küll mugavad "Club Worldi" istmed, aga žüriile ei meeldinud istmete asetus, mis sunnib peaaegu üle oma naabri istmele ronima. Kuid Boeing 787 üksikistmed tagavad küll ülima privaatsuse. Samas on aina rohkem One Worldi alliansi partnereid pakkumas nn "kalaluu" paigutusega istmeid, et mahutada rohkem reisijaid ja tagada suurem privaatsus. Küsimus on, kui kaua hoiab British Airways veel oma vanamoodi paigutust.
www.ba.com