Küsitlus puudutas ameeriklasi, kuid Expedia varasemate uuringute järgi on ka teised hotellikülastajad kõige enam toetanud samu ameteid, kui ameeriklased. Küll aga võivad eurooplased kitsimad olla summades, mida jootrahas jäetakse.

27% vastanutest tunnistas üles, et nad ei anna hotellitöötajatele üldse jootraha.

3% on proovinud jootrahaga saada omale paremat numbrituba.

51% ameeriklastest jätavad raha oma toateenindajale (selles ametis olijad saavad hotellis kõige rohkem jootraha).

40% annavad lisateeninduse eest (tuppa toodav hommikusöök vms).

31% annavad autoparkijale, 21% uksehoidjale, 10% tip the administraatorile ja 7% basseini- ja baariteenindajale.

80% ameeriklastest kinnitavad, et proovivad oma hotellitoa hoida võimalikult korras, vaid 20% nendivad, et tunnevad end selles osas vabalt ja loodavad korralikule toateenindusele.

GFK uuringus osales 1022 täisealist reisijat.