Tseremoonia vältel keevitati enne laeva kuivdokis kokkumonteerimisega alustamist kiilu alla asetatud ning aluse vettelaskmise järel sealt vabanenud õnnemündid kindlalt suletud karbis laeva peamasti külge, mis tänapäeval asendab tseremoonia käigus traditsioonilist laevamasti. Antud tseremoonia eesmärgiks on pühitseda laev veelkord õnnelikuks meresõiduks, kuivõrd arvati vanadel aegadel masti külge kinnitatavad mündid selleks puhuks jumalatele tehtud andamite hulka.

Münditseremoonia, millega asetati nüüd mastikarpi suletud mündid ehitatava laeva kiilu alla, toimus Megastari puhul käesoleva aasta 9. veebruaril. Tavapäraselt asetatakse mündid kindlalt ühte kohta ehitatava laeva kiilu all, laeva all olevale kiilblokile, ning need vabanevad sealt kui kuivdokki lastakse vesi ehk “laev lastakse vette.”

Megastari ehitusprotsess algas juba möödunud aasta 4.augustil ning alus ristiti ristiema President Haloneni poolt tänavu 1.juulil. Laev lasti vette 15.juulil 2016.

Megastar saab olema Tallinki suurim kiire reisilaev, olles 212 meetrit pikk ning mahutades korraga 2800 reisijat, mis on samaväärne kruiisilaeva Baltic Queen`iga. Megastar hakkab kasutama kütusena veeldatud maagaasi, kuid on võimeline sõitma ka tavakütusega. Kasutades veeldatud maagaasi, väheneb laeva ökoloogiline jalajälg võrreldes tavapäraste laevadega oluliselt, sest sõites ei erita laev heitgaasides enam vääveloksiide ega tahmaosakesi ning ka lämmastikoksiidide ning süsnikdioksiidi tase väheneb oluliselt. Olles loodud eksklusiivselt Tallinna-Helsingi liinile, järgib uus laev kõiki praeguseid ning tulevasi Õhuemissioonide Seireala nõudeid, mille alla kuulub ka Läänemere piirkond.