Tegemist on üsna vastuolulise otsusega. Mõnede reisijate ja lennufirmade arvates annab selline asi paremad võimalused äriklassis reisijatele – lennu ajal tukastamiseks või töö tegemiseks. Paljude arvates on aga tegemist diskrimineerimisega.

Ükski USA lennufirma pole sellist muudatust ette võtnud, kuigi mõned suured rahvusvahelised lennuettevõtted, teiste hulgas näiteks Air Asia, Malaysia Airlines ja Singapore's Scoot Airlines on viimastel aastatel oma lennukites lastevaba tsooni poliitikat rakendanud.

Scoot Airlines kehtestas 2013. aastal korra, et alla 12-aastased lapsed ei tohi lennukis teatud ridades istuda. Malaysia Airlines keelas laste reisimise äriklassis 2011. aastal ning seadis mõned aastad hiljem sisse lastevabad tsoonid ka turistiklassis. Air Asia järgis tema eeskuju.
Richard Branson on kunagi välja pakkunud idee, et lastele ja nende hoidjatele võiks lennukites olla eraldi salong, kuid selle idee lasi tsiviillennunduse võimorganid põhja.

Hoolimata sellest on paljud reisijad lastesalongi mõttele positiivselt reageerinud, öeldes, et nad oleksid nõus sellise võimaluse eest isegi juurde maksma. Teistele tundub idee aga naeruväärne ja diskrimineeriv.

Allikas: travelandleisure.com