Trivago küsitletud hotelliteenindaja koristab numbritube ühes Florida viietärnihotellis ja oli nõus hotelliportaalile paljastama mõned saladused, mis tavaliselt jäävad hotelliteenindajate endi teada ja külaliste eest varjule.

Tüüpiline tööpäev algab Florida hotelliteenindajatel varahommikuse koosolekuga, kus antakse ülevaade majutatud klientide arvust, vabadest tubadest ja saabuvate külaliste arvust. Lõuna paiku hakatakse koristama. Üks koristaja jõuab ära puhastada 10-15 tuba, kust klient on lahkunud ja 10 tuba, kus klient jätkab puhkamist. Lahkunud kliendi järelt koristamine kestab tavaliselt 45 minutit, edasi puhkava külalise tuba käiakse üle 10-15 minutiga: vahetatakse linad, puhastatakse pinnad, tehakse ära voodi.

Kui on kiire...

Efektiivsust aetakse taga ka viietärnihotellides ja nii tunnistab hotelliteenindaja, et tõelistel tippaegadel ta päris kõike ei jõua teha. Näiteks jäetakse siis tolmuimejaga tuba üle käimata ja tehakse vaid kiire pindade puhastus. Lapiga käiakse siis põgusalt üle ka telekapult ja see jääb tihti põhjalikumalt puhastamata. Joogiklaasid ja nõud vahetatakse alati välja ning need lähevad tööstuslikku pesumasinasse.

Muidugi vahetatakse välja ka kõik voodilinad, aga viietärnihotelli puhul lähevad vahetusse ka padjad ja tekid. Samas odavates hotellides jäetakse padjad tuppa alles, vahetatakse vaid padjapüürid, teab teenindaja oma varasemast hotellikogemusest.

Väga kiirel koristusajal ollakse mõnikord sunnitud kasutama ka numbritubade tualette, sest töötajate enda vastavates ruumides ei jõua vahepeal ära käia, tunnistab hotelliteenindaja Trivagole. Kui aga on vaba hetk, võtab mõni hotelliteenindaja lühikese uinaku mõnes vabas sviidis või hotellitoas.

Vanemad saavad paremad tööriistad

Vanemad hotellitöötajad saavad intervjueeritava sõnul alati paremad tööriistad - neil on uuemad kärud, mis on paremini varustatud. Nooremad või uuemad töötajad peavad leppima vanemate kärudega, mis pole alati kõige vajalikuga varustatud.

Mõned külalised suudavad tekitada tõelise segaduse

Külalisi satub hotellidesse erinevaid ja numbritubade koristajad on kohanud kõiki alates nendest, kes teevad lahkudes ka ise voodi ära kuni nendeni, kellest jäävad toidujäätmed ja pitsakarbid põrandale. Mõnikord on külalise aluspesu põrandal ja kuna kliendi asju ei tohi reeglite järgi puutuda, on siis üsna keeruline tuba korda teha. Voodile jäetud asjad tõstab teenindaja siiski vooditegemise ajaks ära, sest nõutud on ka voodilinade vahetamine ja muudmoodi seda teha ei saa. Tõeline segadus tuleb aga korda saada ikkagi 10-15 minuti sees. Selle võrra võib teiste ruumide jaoks vähem aega jääda.

Kõige kummalisemad asjad, mis on maha unustatud

Hotelliteenindaja leidis ükskord numbritoa külmkapist värske biifsteegikäntsaka. Ei raatsinud seda ära visata, viis koju ja küpsetas ära. Kord aga oli voodile unustatud teki sees imik - hiljem selgus, et tegemist oli meditsiinitöötajate konverentsi külaliste maha jäetud nö robotbeebiga, mis häälitses ja liigutas end nagu päris tited.

Millised in sinu kogemused hotelliteenindusega või teistpidi - hotelliteenindajana kogemused külastajatega? Kirjuta kommentaaridesse.