Langevari näib lihtne võimalus lennukist õnnetuse korral eluga pääseda. Miks on aga tooli all hoopis päästevest?

1. Langevarjud on tõhusad — aga väga kallid. Lisaks sellele on need suured, rasked. Samuti tuleks neid regulaarselt inspekteerida ja ümber pakkida. Meie aga tahame piletite eest maksta järjest vähem.

2. Langevarjuga hüppamine pole midagi, mida me instinktiivselt oskaks. Kes meist on vastava koolituse läbinud? Ilma minimaalse väljaõppeta ei oskaks suurem osa reisijatest langevarju endale isegi õigesti selga kinnitada, rääkimata selle õigeaegsest avamisest ja ohutust maandumisest.

3. Langevarjuhüpete sooritamiseks kasutatakse erikonstruktsiooniga lennukeid. Tavalisest reisilennukist langevarjuga hüppamine polegi väga lihtne. Salongi tagaosasse tuleks mugavaks väljahüppamiseks ehitada spetsiaalne kaldplatvorm.

4. Langevarjude edukas kasutamine eeldab, et õnnetus lennukiga leiab aset maismaa kohal päevasel ajal ja et lennuki ohutuks maandamiseks puudub vähimgi lootus, ehkki samal ajal oleks piisavalt aega kõigi reisijate lennukist välja toimetamiseks. Reisilennunduse ajaloos pole selliseid olukordi ette tulnud praktiliselt kunagi.