HARJUTUSI SABALE | Kuidas pikal lennureisil toolil istudes võimelda, et keha kangeks ei jääks?

 (1)

Kas oled pärast pikka lennureisi üleni kange ja keha valutab igalt poolt? Seda saab vältida — spordimeditsiini asjatundjad õpetavad, kuidas.

Nagu me kõik teame, muudetakse lennukiistmeid aina kitsamateks ja neis mitmeid tundi paigal istumine on paljude jaoks tõeline piin. Lennufirma Qantas tegi video, kus soovitatakse harjutusi pikaks lennuks.

Selleks, et kitsastes oludes ebamugav ei hakkaks ja närvi- ning lihasvalu ei tekiks, lasi Austraalia lennufirma Qantas soovitada oma ala proffidel — spordimeditsiini ekspertidel harjutusi, mida saaks sundasendis olles teha, et ebamugavat olukorda leevendada. Need harjutused aitavad ära hoida veenitromboose, mis võivad saada ohtlikuks eriti just vanematele reisijatele.

Neljaminutises videos nähtavad harjutused on välja töötanud Melbourne´i Ülikooli teadlased koostöös Physitrack Limited´i ja Sports Medicine Australia´ga.

Videot näidatakse Quantase rahvusvahelistel lendudel, et reisijad saaksid pika paigalistumise ajal teha veenidele vajalikku virgutusvõimlemist.

Proovi ka ise, kui järgmine kord kaugemale lennates kitsasse lennukiistmesse oled aheldatud.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare