Pekingi Daxingi lennujaama Terminal 1 (projekteeris Zaha Hadid Architects) on tähe- või lumehelbekujuline ja hakkab teenindama 45 miljonit reisijat aastas või 125 000 reisijat päevas. Võrdluseks: praegu maailma kõige tihedama lennuliikulsega Atlanta lennujaam teenindas möödunud aastal 96 miljonit, Pekingi praegune rahvusvaheline lennujaam 86 miljonit ja Tallinna lennujaam 3 miljonit reisijat.

Keskel kokku saavad kuus "kiirt" aitavad hiiglaslikus ehitises kiiremini ühest punktist teise jõuda ja muudavad reisija navigeerimise väravate vahel lihtsamaks. Ehitise suurtes saalides on minimaalselt sambaid ja lainjas fassaad on kokku 4,8 kilomeetrit pikk.

45 miljonit ei jää aga reisijate mahutavuse piiriks. Maailma suurim terminal ehitatakse nii, et tulevikus oleks võimalik seda lihtsalt laiendada. Kaugemas tulevikus peaks uus terminal suutma teenindada juba 72 miljonit reisijat.

Maailma suurim lennujaamaterminal ehitatakse eelmisel aastal alustatud Pekingi uude, Daxingi lennujaama, mis saab valmis 2018. aastal. Siis saab sellest ka Pekingi peamine rahvusvaheline lennujaam, mis hakkab asendama praegust. Uuel Daxingi lennujaamal on 7 lennurada, neist 6 tsiviillennukitele ja üks militaarotstarbeks. 2025. aastal peaks uus transpordisõlm suutma teenindada juba 75 miljonit lennureisijat, kaugemas tulevikus on mahuks planeeritud 120 kuni 200 miljonit reisijat aastas, mis teeb sellest lennujaamast konkurentsitult maailma suurima.

Daxingi lennujaamani ehitatakse Pekingi Lõuna Raudteejaamast 37 km pikkune raudteelõik ja uus kiirtee.