EKSPERIMENT | Milline on hotelliadministraatori töö igapäev? Liina Randpere ja Piret Järvis-Milder proovisid järele!


EKSPERIMENT | Milline on hotelliadministraatori töö igapäev? Liina Randpere ja Piret Järvis-Milder proovisid järele!
Piret Järvis-MilderFoto: Magnus Heinmets

Sageli arvatakse, et hotelliadministraatori töö on ainult inimeste hotelli sisse ja välja registreerimine. Tegelikult on selles töös lisaks väga palju väljakutseid ja põnevaid ülesandeid. Selle ameti telgitagustega tutvusid Telegraafi hotellis saatejuht ja treener Liina Randpere ning Hilton Tallinn Parkis saatejuht ja teletoimetaja Piret Järvis-Milder.

Nii Liina Randpere kui ka Piret Järvis-Milder said vastuvõtutöötaja ametit proovida hotelli vastuvõtujuhtide hoolsal juhtimisel. Nad tutvusid hotellides asuvate ruumidega, töökorraldusega ja said ise proovida lahendada erinevaid hotelli vastuvõtulauas ette tulevaid olukordi.

Liina Randpere. Foto: Erik Riikoja

Küsimuse peale, mis oli töö juures kõige üllatavam, leidsid mõlemad naised, et tegelikult on hotelliadministraatoriametil nende praeguse tööga mitmeid kokkupuutepunkte. “Inimesed arvavad, et ainult hotelliadministraatori töös on palju rutiini ja mõeldakse, et lihtsalt seisad vastuvõtulaua taga ja aina vastad samadele küsimustele. Oma kogemuse põhjal treeningute läbiviimisel või saatejuhtimisel võin öelda, et ka seal on palju korduvaid tegevusi. Tihti tulevad inimesed küsima treeningutel samu küsimusi ja ka saate salvestusel on palju ootamist, teksti kordamist,” võrdles Liina ameteid. Ka Piret oli nõus, et sarnasusi leiab. “Tegelikult on minu igapäevatöö saatejuhi ja teletoimetajana vastuvõtuadministraatori ametiga mõnes mõttes sarnane, sest mõlema töö puhul on võtmeks oskus suhelda erinevate inimtüüpidega. ”

Seotud lood:

Foto: Magnus Heinmets

Ta lisas, et kindlasti pakub see töö paljudele väljakutseid, kuna ameti iseloom nõuab head inimpsühholoogia taju. “Peab olema hea psühholoog, sest päeva jooksul tuleb niivõrd paljude erinevate karakteritega suhestuda ja see pole kindlasti kerge. Inimesi on ju igasuguseid.” Piret rõhutas ka, et kindlasti saab seda tööd tehes palju positiivseid emotsioone, aga tuleb valmis olla ka selleks, et keegi elab oma paha tuju just sinu peal välja. “Seega naudib seda tööd inimene, kellele meeldib suhelda ja kes oskab pingeolukorra enda jaoks väljakutseks konverteerida.”

Foto: Erik Riikoja

Ka Liina sõnul on hotelliadministraatori tööl palju plusse, mis noorele inimesele karjääritee alguses igati kasuks tulevad. “Suureks plussiks on see, et saad praktiseerida keeli ja uute inimestega kohtuda. Vaheldusrikkust on tegelikult väga palju! Väljakutseid võib see pakkuda neile, kes pole harjunud pikalt püsti seisma, kuna seismist ja ringi liikumist on palju.”

Loe veel

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare