Väljaanne Daily Mail vahendab, et easyJeti lendudest hilines oktoobris ligi 7000, firmale järgnes British Airways (BA) 4200 hiljaks jäänud lennuga.

Uuring haaras 40 lennufirmat - suurtest lennuhiidudest kuni väikeste regionaalsete lennukompaniideni, millel on vähem lende ja seega ka vähem võimalusi hilineda - ja selgitas välja, et easyJet hilines kõige sagedamini, ligi 7000 korda oktoobris, mille jooksul firmal oli 41 000 lendu.
BA kerkis selles ebameeldivas tabelis teisele kohale rohkem kui 4200 hiljaks jäänud lennuga, neile kahele järgnesid Lufthansa (4013 hilinemist oktoobris) ja Turkish Airlines (3449).
Nii easyJet kui BA on uuringutulemusi kommenteerides öelnud, et need pole korrektsed.

Kõige usinamalt tühistas aga lende Lufthansa - tervelt 4380 lendu oktoobris - ehkki enamuse neist töötajate streikide tõttu.

Allpool olev tabel näitab vasakus tulbas, millised lennufirmad kõige enam lende tühistasid (ja kui palju) ning paremas, millised kõige sagedamini ja kui mitmel korral hilinesid.

Lend loetakse hilinenuks, kui see tõuseb õhku 15 minutit (või rohkem) sõidugraafikus ette nähtud ajast hiljem. Peamise põhjusena hilinemistel tuuakse välja see, et õhuliikluse korraldajatelt ei saada vajalikku luba õhkutõusuks, mis omakorda võib tuleneda nii tihedast lennuliiklusest, halvast ilmast kui muudest põhjustest.