Maailma parim tööhõive kampaania on auhindu kogunud ka Eesti konkurssidelt. „Me oleme loomulikult väga rahul, et lisaks kodumaistele tunnustustele Digiteol ja Kuldmunal on projekti kõrgelt hinnanud ka väga tähtsa ülemaailmse The Web Marketing Association poolt korraldatud konkursi žüriiliikmed,“ ütles kampaania loovkirjutaja Meelis Reiman reklaamiagentuurist Idea AD. „Rikastada meie IKT-valdkonda Soome spetsialistidega ning selle eest ka auhindu saada – mis võiks olla veel parem?“

EASi kampaania keskmes oli Eesti IT-sektori väheneva tööjõu probleem, millele otsiti lahendust üle mere Soomest. „Igal aastal külastab Eestit 2,4 miljonit Soome turisti ning neist 1,7 miljonit jäävad ka ööseks. See tähendab, et iga päev otsib väga suur hulk soomlasi ööbimispaika Eestis.“ sõnas Reiman. „Lahendusena pakkusime noortele spetsialistidele võimalust ööbimiskoha asemel broneerida Airbnb’s endale töölaud huvipakkuvas ettevõttes.“

Kampaania eesmärk – tõmmata tähelepanu EASi ja Work in Estonia tegemistele Soome meedias – sai kuhjaga täidetud. „Kampaaniat kajastati Soome suurimates trüki- ja online-väljaannetes ning me jõudsime ilma igasuguse meediaeelarveta kahe miljoni inimeseni,“ rääkis Reiman tulemustest.

Kampaania töötas välja reklaamiagentuur Idea AD ja PR-tegevustega Soomes toetas kampaaniat Samuel Sorainen (Wolfcom Oy).

Case study: Book a job on Airbnb for Work in Estonia initiative from IDEA AD on Vimeo.
Kampaania „Book a Job – Work in Estonia“ auhinnad:

Internet Advertising Competition Awards 2017 – parim tööhõive online-kampaania

Kuldmuna 2017 – meedia kreatiivkasutuse kuldmuna

Digitegu 2016 – I koht branded article kategoorias