Bidroom pöörab hotellibroneeringu pea peale: hotellidel tuleb teha kliendile parim pakkumine

 (15)

Bidroom pöörab hotellibroneeringu pea peale: hotellidel tuleb teha kliendile parim pakkumine
kaader Bidroom.com-i videost

Londonis asuv Poola juurtega idufirma Bidroom tahab hotelliäri pea peale pöörata. Hotellidele antakse ette majutusest huvitatud kliendid, mitte klientidele pole ette antud kindla hinnakirjaga hotellid. Hotellidel tuleb nüüd teistest parem pakkumine teha.

Selline tagurpidi süsteem tähendab kliendi jaoks vähempakkumistega oksjonit, mille pakkumised kehtivad 24 tundi. Vähempakkujateks on hotellid ise.

Bidroom.com-i süsteemi saab puhkaja sisestada oma soovi - millal ja kuhu tahab reisima minna ning see edastatakse kohalikele majutusasutustele. Nüüd on võimalik neil vaadata, millised pakkumised on sellele kliendile samas piirkonnas asuvatel teistel hotellidel ja enda pakkumist vastavalt soodsamaks teha.

Kui tavalised hotellibroneeringute süsteemid võtavad vahendamise eest komisjonitasu, siis Bidroom.com väidab, et nemad ei võta, vaid viivad kliendid ja hotellid otse kokku. Kust idufirma raha teenima hakkab, seda omanikud ei paljasta, kinnitades vaid, et praegu tegutsevad nad teenust pakkudes ilma sissetulekuallikata.

"Usun, et hotellidele see süsteem meeldib," ütles Bidroomi kaasasutaja Mark Bradshaw, põhjendades seda võimalusega hotellidel ilma vahendustasuta oma tube otse pakkuda. "Oleme aastaid kuulnud majutusasutuste kaebusi kõrgete komisjonitasude üle, mida küsivad sellised vahendajad nagu Booking.com, Expedia, Hotels.com ja teised - mõnikord kuni 25 protsenti hinnast. See on absurd. Ükski teine majandusharu ei lase ühel vahendajal nii palju endale võtta. Bidroom.com-iga pole mingit komisjonitasu, see on tasuta teenus nii hotellile kui puhkajale. Hotellid saavad teha igale majutusest huvitatud kliendile soodsa otsepakkumise."

Kolm lihtsat sammu

Bidroom.com-i kaudu hotelli broneerides tuleb teha kolm lihtsat sammu:

1. Sisesta oma reisiks vajalikud andmed: näiteks, et otsid kolmetärnihotelli Barcelonas üheks ööks kahele. Selle info saavad kõik Barcelona kolmetärnihotellid.

2. Hotellid hakkavad üksteise võidu pakkuma. Esialgsed hinnad muutuvad väiksemaks, hotellid näevad samal ajal ka teiste muutuvaid pakkumisi. Mõned hotellid, millel täituvusega suuri probleeme pole, loobuvad. Teiste vahel käib pakkumine edasi. Hind, mis lõpuks kujuneb, on odavam, kui muudes traditsioonilistes broneerimissüsteemides.

3. Ostja teeb oma valiku - kuid otsustada tuleb kiirelt, sest kõik pakkumised kehtivad vaid 24 tundi.

Reisijuht.ee testiski näiteks toodud Barcelona pakkumistega ja oksjonil asusid pakkumisi tegema 64 hotelli. Esimeste tundide jooksul saabunud pakkumisest kahele üheks ööks kolmetärnihotellis oli soodsaim 69-eurone. Hotell asus kesklinnast eemal, Sant Antoni metroopeatuse lähedal. Pakkumisi oli nende tundide jooksul saabunud vaid kaks.

Loe veel

Hea lugeja, kuidas tundub, kas selline süsteem võiks olla elujõuline ja muuta hotellihinnad odavamaks?

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare