Tavaliselt põhjendavad lennufirmad veidraid patente sellega, et ega neid kõiki kasutusele ei võeta ja see on lihtsalt oma ideede kaitsmiseks. Kuid veidraid istmeid, aina õhemaid seljatugesid ja nüüd ka rohkem kitsamaid istekohti oleme juba näinud.

Airbusi uus klaustrofoobne disain näeb ette istumist mitmel tasandil. Suurtes lennukites, kus istmekohti üritatakse võimalikult palju paigutada, on samas kasutamata laia lennukikere tõttu tühjaks jääv õhuruum istmete kohal. Uued mitmekorruselised istmed seda raiskamist püüavadki vähendada. veelgi rohkem saab silke pütti suruda, kui ka alumised istujad on poollamavas asendis, nagu kosmoselaevas või rkardirajal. Üles mahub teine kiht poollamavaid reisijaid.

Kuidas tundub, kas kahekordsed lennukiistmed oleksid mõistlikud?