Trendidena tuuakse välja laevades pakutava Interneti kvaliteedi paranemine, meelelahutusvõimaluste täienemine, pardatoitlustuse muutumine personaalsemaks ning muidugi kõige rohkem reisijaid rõõmustav trend on tõenäoline hindade odavnemine.

2015. aasta trendid Cruise Criticu hinnangul on järgmised.

1. Parem hind kui eelmistel aastatel ja rohkem lisavõimalusi. See viimane tähendab, et reisija võib osta küll kruiisireisi odavama hinnaga, kuid saab lisavõimaluste juurdeostmisel teha puhkuse oma vajadustele paremini vastavaks: näiteks saab tellida privaatse õhtusöögi või eratreeningu laeval.

2. Lihtsam on leida sooduspakkumisi. Järgmisel aasal ei pea ootama parimate pakkumiste saamiseks traditsioonilisi allahindlusi jaanuarist märtsini, vaid häid pakkumisi leiab kogu aasta jooksul. Näiteks võib tuua Carnivali pakkumisi nn pardakrediidiga ja Royal Caribbeani pikemalt kestvat WOW kampaaniat.

3. Kiirem ja kindlam pardal pakutav Internet. 2015. aasta toob kruiisilaevade pardale maa peal pakutavaga võrreldava Interneti nii kiiruse kui hinna poolest. Tehnoloogia on vahepeal kõvasti arenenud ja laevainternet pole enam kosmoseteadus. Samuti pakuvad kruiisifirmad pardalolijatele mobiilirakendusi, mille abil laevas paremini orienteeruda ja teenuseid leida.

4. Rohkem valikuid pardatoiduga. Kruiisifirmadele saab aina olulisemaks pakkuda spetsiaalvajadustega reisijatele neile sobivat sööki. Erivajadusega reisijaid on aina rohkem, seega peavad kõik laevafirmad sellega kaasa minema. Köök peab suutma tagada gluteenivaba, suhkruvaba, rasvavaba või taimetoidu.

5. Paranevad majutusvõimalused üksinda reisijatele. Ka see reisijate grupp on muutunud aina arvukamaks ja hindadega neid diskrimineerides lahkuvad üksireisijad pigem selle laevafirma juurde, kus nendesugustega rohkem arvestatakse. 2015. aastal tekib rohkem võimalusi leida soodsaid üksikreisija kajuteid, vähenevad üksinda reisijate lisatasud, samuti luuakse juurde üksikute reisijate meelelahutusvõimalusi. Neile on näiteks Norwegian korraldanud spetsiaalse Studio Lounge´i.

6. Meelelahutuse valikuvõimalusi tuleb juurde. Pakutase kõike Grammysid võitnud muusikutest kuulsate Broadway näitlejate ja tsirkuse-etendusteni.

7. Kruiisid muutuvad pere- ja lapsesõbralikumaks. Laevadesse tuleb oluliselt juurde lastele mõeldud meelelahutust. Näiteks Carnivali laevadel on uus "Seuss at Sea" programm ainult lastele, mõned kruiisifirmad teevad aga koostööd Legoga.

8. Kuumad sihtkohad 2015. aastal: Norra ja Austraalia. Kuigi need sihtkohad kasvatavad populaarsust kõige kiiremini, on endiselt kuum ka Kariibi mere piirkond, kus lisandub uusi sadamaid ja privaatseid saari, kus kruiisilaevad saavad peatuda.